تحقیق در مورد تبلیغات وآگهی ها 17 ص

تحقیق در مورد تبلیغات وآگهی ها 17 ص
17, تبلیغات, تبلیغات وآگهی ها 17 ص, تحقیق, تحقیق در مورد تبلیغات وآگهی ها 17 ص, دانلود تحقیق در مورد تبلیغات وآگهی ها 17 ص, ص, مورد, ها, وآگهی

رفتن به سایت اصلی

تحقیق در مورد تبلیغات وآگهی ها 17 ص
لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )تعداد صفحه : 17 صفحه
 قسمتی از متن word (..doc) :  
‏تبلیغات وآگهی ها‏تبلیغات عبارت است از ارتباط ومعرفی غیر شخصی یا خدمات از طریق حاملهای مختلف در مقابل دریافت وجه برای موسسات انتفاعی یا غیر انتفاعی یا افرادی که به نحوی در پیام مشخص شده اند.‏آگهی وتبلیغ علمی است که علی رغم قدمت آن هنوز در ایران ناشناخته است.حتی ایرانیان که در خارج از کشور زندگی می کنندنمی توانند به طور صحیح از این حربه قدرتمند برای شناساندن ایران ومعرفی خلا قیتهای موجود درآن استفاده کنند.متاسفانه مدتهاست شاهدیم که مطبوعات از کسادی فروش معروف ایران در بازارهای خارجی بویژه کشورهای اروپایی سخن می گویند.‏این علم که هر روز‏ ‏با علوم ‏جامعه شناسی،آمار،اقتصاد وروانشناسی پیوستگی بیشتری پیدامی کند‏ ‏و‏ ‏هنرهایی نظیر موسیقی،ادبیات،عکاسی،گرافیک و‏ ‏نقاشی را ‏به خدمت می گیرد،در رساندن پیام فروش به بازارها ومصرف کنندگان نقش اساسی داردو‏ ‏اکنون هیولایی است از آمار‏ ‏و‏ ‏ارقام با صدها میلیارد دلارهزینه سالانه ومیلیونها نفر در سراسر جهان که در این رشته مشغول به کارند.همه ما به وسیله تبلیغات احاطه شده ایم وبه نحوی به آن در ارتباطیم.در ‏حال قدم زدن،استراحت،مطالعه ونشریات ،تماشای تلوزیون و…اشکال وحروف تبلیغاتی جلو چشممان قرار دارندیا آوای آن به گوش می رسد.سینما،تلوزیون،وچراغهای نمایش،وسایط نقلیه،کاتالوگها ،مراسلات پستی ،تقویمها ،وپیامها اشکال مختلف ارائه تبلیغاتند.در حال حاضر موسسات تبلیغاتی از ورزش ورزشکاران ومسابقات جهانی‏ به عنوان وسیله های تبلیغاتی درا‏مدهای قابل توجهی کسب می کنند مانند:آگهی ها ی تبلیغ‏اتی درمیادین ورزشی،کانالهای تلو‏ی‏زی‏ونی گاهی صدها دلار‏ ‏برای گزارش یک مسابقه ‏ورزشی،می پردازند‏ ‏و‏ ‏بودجه چشمگیری به این امر اختصاص میدهند.‏استفاده از ستاره ورزشی به عنوان ابزار تبلیغاتی بسیار موثر است کافی است قهرمان محبوب جهانی جمله ای راجع به خوبی محصولی بگوید.همچنین موفقیت قهرمان اتومبیل‏ ‏رانی یا ‏دوچرخه سواری بهترین تبلیغ برای آ‏ن محصول است.بسیاری از‏ صاحبنظران با تبلیغات موافقند وآ‏ن را نیروی خلا فه ای برای ترغیب وتشویق میل عمومی به مصرف محصول می دانند.
 

  • تحقیق در مورد پل ها

    تحقیق در مورد پل ها پل, پل ها, تحقیق, تحقیق در مورد پل ها, دانلود تحقیق در مورد پل ها, مورد, ها رفتن به سایت اصلی تحقیق در مورد پل ها لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل…

  • تحقیق در مورد چگونه زباله كمتري توليد كنيم

    تحقیق در مورد چگونه زباله كمتري توليد كنيم تحقیق, تحقیق در مورد چگونه زباله كمتري توليد كنيم, توليد, چگونه, چگونه زباله كمتري توليد كنيم, دانلود تحقیق در مورد چگونه زباله كمتري توليد كنيم, زباله, كمتري, كنيم, مورد رفتن به سایت…

  • تحقیق در مورد گذري به استان كرمان 83ص

    تحقیق در مورد گذري به استان كرمان 83ص 83ص, استان, به, تحقیق, تحقیق در مورد گذري به استان كرمان 83ص, دانلود تحقیق در مورد گذري به استان كرمان 83ص, كرمان, گذري, گذري به استان كرمان 83ص, مورد رفتن به سایت…

  • پاورپوینت در مورد اهمیت تغذیه در بارداری

    پاورپوینت در مورد اهمیت تغذیه در بارداری تغذیه, تغذیه در بارداری, کیفیت زندگی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت در مورد اهمیت تغذیه در بارداری فرمت فایل : power point (قابل ویرایش) تعداد اسلایدها 45 اسلاید بخشی از متن اسلاید ها…

  • پاورپوینت در مورد نگاهي به مقاله دوم مفتاح الحساب

    پاورپوینت در مورد نگاهي به مقاله دوم مفتاح الحساب الحساب, به, پاورپوینت, پاورپوینت در مورد نگاهي به مقاله دوم مفتاح الحساب, دانلود پاورپوینت در مورد نگاهي به مقاله دوم مفتاح الحساب, دوم, مفتاح, مقاله, مورد, نگاهي, نگاهي به مقاله دوم…